Toegankelijkheid
Google Translate

De website wordt vertaald door Google Translate. De vertalingen zijn niet altijd correct.

De snelste weg
naar de juiste zorg

Onze services

Bezorgservice

Kunt u niet zelf naar de apotheek komen om uw medicijnen op te halen? Omdat u bijvoorbeeld slecht ter been of erg ziek bent en u niemand anders heeft die de medicatie kan ophalen? In dat geval kunt u gebruikmaken van onze bezorgservice. Neem hiervoor telefonisch contact op met uw huisarts of onze apotheek.

Hoe werkt het bezorgen van medicijnen?

  • Per werkdag gaat de bezorger eenmaal naar een adres.
  • Bezorgtijden zijn op werkdagen tussen 16:00 uur en 18:00 uur, met uitzondering van woensdag (tussen 10.00 uur en 18.00 uur)
  • U ontvangt een factuur als u artikelen moet betalen. De bezorger heeft geen geld bij zich.
  • Uitzonderingen en/of afwijkingen met betrekking tot de bezorgafspraken, kunnen uitsluitend na overleg met de apotheker.
  • Bent u niet thuis, geef dit dan tijdig door aan de apotheek. U kunt deze dan later ophalen bij de apotheek of een andere bezorgdatum afspreken.
  • Reguliere recepten die de apotheek voor 14:00 uur ontvangt, worden -indien voorradig- de volgende werkdag bezorgd.
  • Spoedmedicijnen kunnen tot 17:00 uur worden aangevraagd en bezorgd. Uw huisarts en wij als uw apotheker maken de inschatting of iets spoed heeft. Vervolgens wordt er expliciet op het recept aangegeven dat het spoed is en wordt er tot bezorging overgegaan.
  • Indien bezorging nodig is en dezelfde dag, expliciet melden op het recept.
  • Leveringen vinden plaats zolang de voorraad strekt.

Medicijnlocker

Kunt u niet tijdens werktijd uw medicatie halen? U kunt uw medicijnen halen uit onze 24-uurs medicijnlocker. Dit kan buiten werktijd, maar ook overdag. Om uw bestelde medicatie uit deze 24-uurs medicijnlocker te halen heeft u een code nodig om binnen te komen en voor het bedienen van de medicijnlocker, deze ontvangt u via een e-mail.

Na ontvangst van de e-mail dat uw medicatie gereed staat, blijft de medicatie maximaal 3 dagen op u wachten. Daarna verwijderen wij de medicatie uit de locker en kunt u de medicijnen aan de balie afhalen.

Grote pakketen en medicatie de gekoeld bewaard moeten blijven kunnen niet via de medicijnlocker afgehaald worden omdat de lockers een klein formaat hebben en niet gekoeld zijn.

Als u gebruik wilt maken van de 24-uurs medicijnlocker kunt u dit via het herhaalrecepten formulier aangeven of naar onze apotheek bellen. Vergeet hierbij niet om een juiste mailadres door te geven.

Medicijnpaspoort

Gaat u op vakantie? Dan heeft u een medicijnpaspoort nodig. In uw medicijnpaspoort staat namelijk een overzicht met de medicijnen die u gebruikt.

Vraag op tijd uw medicijnpaspoort aan, dan zorgt de apotheek dat het medicijnpaspoort op het afgesproken tijdstip klaarligt. Maakt u gebruik van Mijngezondheid.net? Dan kunt u ook hier uw medicatiepaspoort vinden en printen.

Wij raden u aan om dan ook meteen te controleren of u nog voldoende medicijnen op voorraad heeft, zodat u eventuele herhaalrecepten op tijd kunt aanvragen.

Kijksluiter

Naast de voorlichting in de apotheek, hebben wij hiervoor ook een service voor u beschikbaar: Kijksluiter. Kijksluiter is een korte animatievideo die in ruim 5 minuten de belangrijkste informatie uit de bijsluiter bespreekt.

Digitale facturatie

Omdat wij het belangrijk vinden om ook ons steentje bij te dragen aan een beter milieu bieden wij u de mogelijkheid om uw facturen digitaal te ontvangen.

Indien u van deze mogelijkheid gebruik maakt, kunt u dat telefonisch doorgeven aan de apotheek. U ontvangt dan in het vervolg een email met de link naar de factuur. Om ervoor te zorgen dat uw privacy altijd gewaarborgd blijft, kunt u de link alleen openen met een code die u via SMS ontvangt. Die SMS wordt naar het telefoonnummer gestuurd wat u bij aanvraag aan ons heeft opgegeven.