A A

Online afspraken maken

Het is de bedoeling dat u alleen een afspraak maakt met uw eigen huisarts of praktijkondersteuner, indien dit niet lukt dan graag contact opnemen met de praktijk. U kunt een afspraak maken voor de hieronder genoemde verrichtingen.

Online afspraak huisarts:

  • een gewoon consult (geen dubbel consult)

Online afspraak praktijkondersteuner:

  • Een controle afspraak

Mocht u een eerdere afspraak willen dan de aangeboden plekken, of wilt u een afspraak maken voor een andere verrichting dan hier boven genoemd, neem dan telefonisch contact op met de assistente. U krijgt van de gemaakte afspraak niet automatisch een bevestiging of herinnering, noteer de afspraak graag direct in uw agenda.

Voor een spoed afspraak dient u telefonisch contact op te nemen met het centrum.

Nieuws

Bedankt

We willen iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om onze patiënttevredenheidsonderzoek in te vullen. Dank zij u feedback  hebben wij onze telefonische bereikbaarheid verbeterd en zullen wij volgend jaar mee verder gaan. Wij hopen daarom dat nog meer mensen de moeite nemen zodat wij onze kwaliteit kunnen verbeteren !



BELANGRIJKE INFORMATIE M.B.T. CORONA

Om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, hebben we een aantal richtlijnen opgesteld. Lees onderstaande informatie daarom goed door voordat u contact opneemt met of een bezoek brengt aan het gezondheidscentrum.

De praktijk is open op werkdagen en volgt de richtlijnen op van het RIVM.

Wat moet ik doen als ik corona-gerelateerde klachten heb?

Heeft u corona-gerelateerde klachten?

  1. Vul de Corona-vragenlijst in op https://www.thuisarts.nl/vragentest/corona
  2. Komt u in aanmerking voor een Corona-test: Neem contact op met de GGD via 0800-1202 of maak een afspraak op coronatest.nl.

Heeft u een afspraak bij de fysiotherapie?

Als u Corona-gerelateerde klachten heeft blijft u thuis en volgt bovenstaande punten.
Annuleer tijdig uw afspraak.

Heeft u geen klachten houd u zich aan de volgende regels:
• Houd altijd minimaal 1,5 meter afstand
• Dringend verzoek om een zelf meegebracht mondkapje te dragen in het gezondheidscentrum.

De medewerkers van het gezondheidscentrum mogen u hierop aanspreken.

Meer informatie

• Heeft u algemene vragen over het coronavirus? Neem dan contact op met het publieksnummer van het RIVM (0800) 13 51.
• Maakt u zich zorgen over uw eigen gezondheid of die van uw huisgenoten? Kijk eerst op Thuisarts.nl, daar staat wat u moet doen in verschillende situaties.

Uitgangspunt

Het uitgangspunt blijft dat waar mogelijk zorg  op afstand plaats vindt. Dit houdt in: telefonische consulten of beeldbellen. Op die manier is het mogelijk uw klachten in kaart te brengen, en gerichte adviezen en/of oefeningen te geven. De behandelingen kunnen ook op de praktijk of in de thuissituatie gestart worden, ook dan weer het liefst met 1,5 meter afstand. Ook binnen de 1,5 meter mag behandeld worden, er is volgens onze richtlijn geen eis dit met beschermende kleding te doen . Wij zullen echter de keuze maken om afhankelijk van de aandoening en afhankelijk van de regio wel beschermende kleding en een mondkapje te gebruiken, uiteraard in overleg met u als cliënt.

U en onze veiligheid

Voor ieder consult (op de praktijk of bij u thuis), moet u zichzelf de volgende vragen stellen:

  • Heeft u één of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen: neusverkoudheid of hoesten of benauwdheid of koorts (vanaf 38°C)?
  • Plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping)
  • Bent u korter dan 24 uur klachtenvrij?
  • Heeft u huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Is er bij uzelf of een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld?

Ja? Zeg uw afspraak dan af! Wij zullen uiteraard hetzelfde doen.

Aanvullende praktijk regels

  • Neemt u altijd uw eigen badlaken voor op de behandelbank mee.
  • Komt u maximaal 5 minuten voor uw afspraak pas op de praktijk
  • Bij binnenkomst en vertrek vragen wij u uw handen te wassen, of te ontsmetten bij de dispenser.
  • Komt u alleen naar de praktijk. Indien dit niet haalbaar is, vragen wij waar mogelijk ouders/partners/verzorgers buiten te wachten.
  • Wij houden ons aan strikte hygiëne protocollen, en dragen eventueel beschermende kleding en een mondkapje wanneer wij binnen 1.5 meter behandelen.
  • Na behandeling gelieve direct het pand verlaten
  • Gelieve geen gebruik te maken van de toiletten
  • Als  u een afspraak heeft en uw klachten veranderen naar hoest /klachten koorts en of benauwdheid neemt u dan opnieuw telefonisch contact op
  • Maak gebruik van de bolspiegel op de trap, dalend verkeer heeft voorrang