Ons centraal geregelde inbraaksysteem staat garant voor adequate beveiliging en alarmopvolging. Tevens wordt ondersteuning geboden bij de – aanvraag van offertes voor – uitvoering van een Risico-inventarisatie en –evaluatie (verplicht), het opstellen van een BHV-plan (verplicht), een brandpreventieplan (verplicht) en de controle van brandblusapparatuur.
In samenwerking met P & O vindt registratie en administratie plaats van sleutelbeheer, alarm- en toegangcodes en passen.
Het is de bedoeling dat u alleen een afspraak maakt met uw eigen huisarts of praktijkondersteuner, indien dit niet lukt dan graag contact opnemen met de praktijk. U kunt een afspraak maken voor de hieronder genoemde verrichtingen.
Online afspraak huisarts:
- een gewoon consult (geen dubbel consult)
Online afspraak praktijkondersteuner:
- Een controle afspraak
Mocht u een eerdere afspraak willen dan de aangeboden plekken, of wilt u een afspraak maken voor een andere verrichting dan hier boven genoemd, neem dan telefonisch contact op met de assistente. U krijgt van de gemaakte afspraak niet automatisch een bevestiging of herinnering, noteer de afspraak graag direct in uw agenda.
Voor een spoed afspraak dient u telefonisch contact op te nemen met het centrum.