Toegankelijkheid

De snelste weg
naar de juiste zorg

Werken bij Stichting Zovida

Bij Zovida draait alles om lokale zorgkracht. Of je nu ondersteuner, huisarts, fysiotherapeut, apotheker of logopedist bent, je wil je zo goed mogelijk kunnen richten op jouw patiënt of cliënt. Onze visie is dat je daarbij zoveel mogelijk ontzorgt moet worden op allerlei administratieve, ICT en andere ondersteunende taken, in het belang van jouw werkplezier, een gezonde werkdruk en je persoonlijke ontwikkeling. Want als wij goed zorgen voor jou, dan kun jij goed zorgen voor onze patiënten en cliënten.

Stichting Zovida bestaat uit vijftien multidisciplinaire gezondheidscentra, een servicecentrum en een eigen automatiseringsbedrijf dat is gespecialiseerd in eerstelijns ICT. Onze formule: ontzorgen van professionals en waarde toevoegen aan gezondheid en welzijn door slim samen te werken in de wijk.

Onze gezondheidscentra werken wijkgericht en multidisciplinair en weten autonoom keuzes te maken in focus, samenstelling van het team en hoe je zorg levert die aansluit bij de behoeften in de wijk.

Het servicecentrum stroomlijnt alle ondersteunende processen en helpt ketensamenwerking stabiel op te bouwen. ICT, administratie, HRM, kennisdeling, duurzaamheid en innovatieprogramma’s worden zoveel mogelijk gefaciliteerd en dat maakt werken bij Zovida overzichtelijk en inspirerend.

Dit bieden wij jou:

  • Een goed, vast loon (met groeimogelijkheden), 8% vakantiegeld en een vaste eindejaarsuitkering;
  • Veel mogelijkheden tot ontwikkeling. We vergoeden cursussen voor je accreditatie. Bijscholing doe je in principe onder werktijd. Scholing buiten werktijden compenseren we met ’tijd voor tijd’ of door de uren uit te betalen;
  • Wil je graag doorgroeien, dan denken we graag mee over de mogelijkheden en bijbehorende scholingen;
  • Zovida betaalt minimaal de helft van je pensioenpremie bij PFZW, SPOA of PMA;
  • We vinden de balans tussen werk en privé belangrijk. Daarom zijn er voldoende mogelijkheden om zelf je agenda in te delen.

Dit kun je verwachten:

  • Je werkt zelfstandig en samen met andere disciplines. Ook heb je binnen het gezondheidscentrum collegiaal overleg;
  • Omdat de zelfsturing van de gezondheidscentra in combinatie met ondersteuning van het servicecentrum goed gegereld is, zijn de lijnen kort;
  • Jouw mening als professional telt mee voor ons beleid;
  • Heb je een idee voor een slimme innovatie of wil je meewerken aan een project? We horen het graag;
  • We zien fouten en incidenten als een kans om van te leren en om onze zorg te kunnen verbeteren.

Deze zorgprofessionals kom je onder andere tegen:

  • Huisartsen
  • Doktersassistenten
  • Apothekers
  • Apothekersassistenten
  • Fysiotherapeuten
  • Logopedisten
  • Verpleegkundig specialisten
  • Praktijkondersteuners (somatisch, GGZ en Jeugd en Gezin)
  • Physician assistent
  • Verpleegkundige ouderenzorg
  • Spreekuur Ondersteuner Huisarts

Deze ondersteunende specialisten kom je onder andere tegen:

  • ICT-specialisten (support, systeem- en netwerkbeheer)
  • Financiële medewerkers
  • P&O medewerkers
  • Facilitaire medewerkers
  • Communicatiemedewerkers
  • Kwaliteitsspecialisten
  • Business intelligence specialisten

Deze managers en coördinatoren kom je tegen op de gezondheidscentra:

  • Praktijkmanagers
  • Coördinerend huisartsen
  • Coördinerend fysiotherapeuten
  • Coördinerend Logopedist
  • Apothekers
  • Managers zorg

De managers en coördinatoren van onze gezondheidscentra helpen bij het correct uitvoeren van wet- en regelgeving, beleidskaders en zelf opgestelde doelen (jaarplan). Ook regelen en/of ondersteunen ze bij alle processen, zoals audits, begrotingen, jaarplannen, contracten, goede faciliteiten en huisvesting. Bovendien zorgen ze dat we onze activiteiten vergoed krijgen.