Stichting Zonboog is opgebouwd uit kleinschalige wijkgerichte centra, waar jij als professional je werk optimaal kunt uitvoeren. Het draait om jou en jouw patiënten. Met jouw collega’s bied je de beste zorg aan jouw patiënten. De organisatie van Zonboog biedt alle ondersteuning bij de ICT, administratie, personeelszaken en huisvesting.
Werken bij Zonboog
Wat bieden wij jou:
- Een goed, vast loon (met groeimogelijkheden), 8% vakantiegeld en een vaste eindejaarsuitkering;
- Veel mogelijkheden tot ontwikkeling. We vergoeden cursussen voor je accreditatie. Bijscholing doe je in principe onder werktijd. Bij scholing buiten werktijden krijg je van ons ’tijd voor tijd’ of we betalen de uren uit.
- Wil je graag doorgroeien, dan denken we mee over kader- of masteropleidingen.
- Zonboog betaalt minimaal de helft van je pensioenpremie bij PFZW, SPOA of PMA;
- We vinden de balans tussen werk en privé belangrijk. Daarom kan je zelf je agenda indelen;
- Jouw mening als professional telt mee voor ons beleid.
- Heb je een idee voor een slimme innovatie of wil je meewerken aan een project? We horen het graag.
Werken in onze gezondheidscentra
- Samen werken we aan de beste zorg voor jouw patiënten;
- Je werkt zelfstandig en samen met andere disciplines. Ook heb je binnen het gezondheidscentrum collegiaal overleg;
- Omdat Zonboog een kleine organisatie is, zijn de lijnen kort.
Onze zorgprofessionals
Bij Zonboog werken onder meer de volgende zorgprofessionals:
- Huisartsen
- Doktersassistenten
- Apothekers
- Apothekersassistenten
- Fysiotherapeuten
- Logopedisten
- Verpleegkundig specialisten
- Praktijkondersteuners ((somatisch, GGZ en Jeugd en Gezin)
- Physician assistent
Ondersteunende specialisten
Deze specialisten ondersteunen jou bij bij het doen van je werk:
- ICT-specialisten (support, systeem- en netwerkbeheer)
- Financiële medewerkers
- P&O
- Facilitaire medewerkers
- Communicatie adviseurs
- Kwaliteitsspecialisten
- Business intelligence specialisten
Lerende organisatie
Op elke werkvloer worden fouten gemaakt. We zien dat als een kans, waar we allemaal van kunnen leren en waarmee we onze zorg kunnen verbeteren.
Onze managers en coördinatoren
Onze managers en coördinatoren van onze gezondheidscentra helpen bij wet- en regelgeving en bij beleidskaders. Ook regelen ze alle processen, waaronder audits, begrotingen, contracten, goede faciliteiten en huisvesting. Bovendien zorgen ze dat we onze activiteiten vergoed krijgen.
Onze staf:
- Praktijkmanagers
- Coördinerend huisartsen
- Coördinerend fysiotherapeuten
- Apothekers
- Zorgmanagers